Гармонізація економічних інтересів у системі маркетингового управління промисловим підприємством

Порушуються проблемні питання гармонізації економічних інтересів у системі управління промисловим підприємством на засадах маркетингу: зміст економічних інтересів суб’єктів, які взаємодіють із підприємством і проблему їх узгодження, обмеженість методичного інструментарію гармонізації інтересів і стр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Калиниченко, М.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2013
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52076
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Гармонізація економічних інтересів у системі маркетингового управління промисловим підприємством / М.П. Калиниченко // Економіка пром-сті. — 2013. — № 3 (63). — С. 119-128. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Порушуються проблемні питання гармонізації економічних інтересів у системі управління промисловим підприємством на засадах маркетингу: зміст економічних інтересів суб’єктів, які взаємодіють із підприємством і проблему їх узгодження, обмеженість методичного інструментарію гармонізації інтересів і стратегічного маркетингового управління підприємством з орієнтацією на стейкхолдерів. Визначено пріоритетні напрями усунення суперечностей економічних інтересів зацікавлених сторін, що взаємодіють із підприємством із приводу ресурсного обміну. Ключові слова: економічні інтереси, маркетингове управління, промислове підприємство.