Гармонізація економічних інтересів у системі маркетингового управління промисловим підприємством
Порушуються проблемні питання гармонізації економічних інтересів у системі управління промисловим підприємством на засадах маркетингу: зміст економічних інтересів суб’єктів, які взаємодіють із підприємством і проблему їх узгодження, обмеженість методичного інструментарію гармонізації інтересів і стр...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2013 |
Автор: | Калиниченко, М.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52076 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Гармонізація економічних інтересів у системі маркетингового управління промисловим підприємством / М.П. Калиниченко // Економіка пром-сті. — 2013. — № 3 (63). — С. 119-128. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Моделювання та оцінка економічних наслідків зміни політики субсидіювання на ринку природного газу України
за авторством: Чепелєв, М.Г.
Опубліковано: (2014) -
Концепція управління збалансованим розвитком промислових підприємств
за авторством: Коверга, С.В.
Опубліковано: (2014) -
Удосконалення процесу управління фінансово стійким розвитком промислового підприємства
за авторством: Єлецьких, С.Я.
Опубліковано: (2012) -
Концепція формування системи управління якістю на промислових підприємствах
за авторством: Лепа, В.В., та інші
Опубліковано: (2014) -
Взаємозв’язок функції управління капіталом із підсистемами фінансового менеджменту підприємства
за авторством: Тельнова, Г.В.
Опубліковано: (2012)