Франчайзинг як ефективний метод ведення малого та середнього бізнесу в Україні
Метою даного дослідження є розгляд умов поширення франчайзингу в Україні. Для досягнення поставленої мети головна увага зосереджена на вивченні основних тенденцій розвитку ринку франчайзингу в Україні, програми фінансування франчайзингу 2010-2013рр., висвітленні головних проблем ведення франчайзи...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Козачук, М.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52179 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Франчайзинг як ефективний метод ведення малого та середнього бізнесу в Україні / М.О. Козачук // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 42-44. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Аналіз розвитку малого бізнесу в Україні
за авторством: Ватченко, О.Б., та інші
Опубліковано: (2011) -
Правові аспекти регіонального розвитку конкурентного потенціалу підприємств малого і середнього бізнесу в умовах трансграничного співробітництва
за авторством: Родіонов, О.В.
Опубліковано: (2012) -
Роль малого бізнесу в економіці України
за авторством: Конєва, Т.А.
Опубліковано: (2006) -
Інвестиційна привабливість малого бізнесу Дніпропетровської області
за авторством: Ступко, А.В., та інші
Опубліковано: (2008) -
Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов
за авторством: Буценко, И.Н., та інші
Опубліковано: (2009)