Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України

Мета дослідження полягає у виявленні проблем функціонування банківської системи та шляхів їх вирішення.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Трахачова, М.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52203
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України / М.І. Трахачова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 123-125. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-52203
record_format dspace
spelling irk-123456789-522032013-12-30T03:08:02Z Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України Трахачова, М.І. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета дослідження полягає у виявленні проблем функціонування банківської системи та шляхів їх вирішення. 2011 Article Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України / М.І. Трахачова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 123-125. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52203 336 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Трахачова, М.І.
Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
Культура народов Причерноморья
description Мета дослідження полягає у виявленні проблем функціонування банківської системи та шляхів їх вирішення.
format Article
author Трахачова, М.І.
author_facet Трахачова, М.І.
author_sort Трахачова, М.І.
title Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
title_short Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
title_full Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
title_fullStr Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
title_full_unstemmed Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України
title_sort проблеми функціонування маркетингової системи в банках україни
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2011
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52203
citation_txt Проблеми функціонування маркетингової системи в банках України / М.І. Трахачова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 123-125. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT trahačovamí problemifunkcíonuvannâmarketingovoísistemivbankahukraíni
first_indexed 2023-10-18T18:17:59Z
last_indexed 2023-10-18T18:17:59Z
_version_ 1796143837923508224