Концептуальні основи формування системи стратегічного маркетиного планування на регіональному ринку фінансових послуг
Метою статті є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій з формування концепції і механізмів соціально-орієнтованої системи стратегічного маркетингового планування на регіональному ринку фінансових послуг....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Янковська, В.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52241 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальні основи формування системи стратегічного маркетиного планування на регіональному ринку фінансових послуг / В.А. Янковська // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 254-257. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Концептуальні основи стратегічного планування економічного розвитку морських портів
за авторством: Мірошко, В.М.
Опубліковано: (2006) -
Концептуальні основи формування конкурентних переваг ринкової системи
за авторством: Старостенко, Г.Г.
Опубліковано: (2012) -
Стратегія ціноутворення на конкурентному регіональному ринку м’ясопродуктів
за авторством: Первухіна, О.М.
Опубліковано: (2011) -
Концептуальні основи інфраструктурного менеджменту туризму
за авторством: Вершицький, А.В.
Опубліковано: (2012) -
Організаційно-економічні передумови та особливості формування сфери фінансових послуг в економічній системі
за авторством: Максимець, О.А.
Опубліковано: (2011)