Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)

У статті розглядаються пізнавальні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела. Аналізується, що саме слід розуміти під публіцистикою як такою, висвітлюється розуміння публіцистики у джерелознавстві та літературознавстві, визначаються її пізнавальні можливості як джерела з ур...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Парфіненко, А.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут історії України НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5242
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.) / А.Ю. Парфіненко // Укр. іст. журн. — 2009. — № 5. — С. 178-185. — Бібліогр.: 30 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-5242
record_format dspace
spelling irk-123456789-52422010-01-14T12:00:50Z Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.) Парфіненко, А.Ю. Методологія, історіографія, джерелознавство У статті розглядаються пізнавальні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела. Аналізується, що саме слід розуміти під публіцистикою як такою, висвітлюється розуміння публіцистики у джерелознавстві та літературознавстві, визначаються її пізнавальні можливості як джерела з урахуванням літературознавчого доробку. За допомогою категорії когнітивної лінгвістики «образ» на прикладі освітньої публіцистики 1920-х – початку 1930-х років продемонстровано історіографічний потенціал останньої. The article considers the educational potential of political essays as a historical and historiographical source. The author analyzes what exactly should be understood under the political essay as it is, the understanding of the political essay in source and literature studies is explained, its educational potential as a source together with literary work is determined. With the help of the cognitive linguistic concept of «image» by example of the educational political essays of the 1920s – early 1930s the historiographical potential of educational political essays is shown. 2009 Article Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.) / А.Ю. Парфіненко // Укр. іст. журн. — 2009. — № 5. — С. 178-185. — Бібліогр.: 30 назв. — укр. 0130-5247 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5242 uk Інститут історії України НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Методологія, історіографія, джерелознавство
Методологія, історіографія, джерелознавство
spellingShingle Методологія, історіографія, джерелознавство
Методологія, історіографія, джерелознавство
Парфіненко, А.Ю.
Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
description У статті розглядаються пізнавальні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела. Аналізується, що саме слід розуміти під публіцистикою як такою, висвітлюється розуміння публіцистики у джерелознавстві та літературознавстві, визначаються її пізнавальні можливості як джерела з урахуванням літературознавчого доробку. За допомогою категорії когнітивної лінгвістики «образ» на прикладі освітньої публіцистики 1920-х – початку 1930-х років продемонстровано історіографічний потенціал останньої.
format Article
author Парфіненко, А.Ю.
author_facet Парфіненко, А.Ю.
author_sort Парфіненко, А.Ю.
title Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
title_short Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
title_full Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
title_fullStr Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
title_full_unstemmed Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
title_sort гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.)
publisher Інститут історії України НАН України
publishDate 2009
topic_facet Методологія, історіографія, джерелознавство
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5242
citation_txt Гносеологічні можливості публіцистики як історичного та історіографічного джерела (на прикладі освітньої публіцистики 1920-х - початку 1930-х рр.) / А.Ю. Парфіненко // Укр. іст. журн. — 2009. — № 5. — С. 178-185. — Бібліогр.: 30 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT parfínenkoaû gnoseologíčnímožlivostípublícistikiâkístoričnogotaístoríografíčnogodžerelanaprikladíosvítnʹoípublícistiki1920hpočatku1930hrr
first_indexed 2023-03-24T08:32:46Z
last_indexed 2023-03-24T08:32:46Z
_version_ 1796139257179406336