Масова свідомість як категорія метатеорії масової комунікації
В статье рассматриваются методологические возможности метатеории массовой коммуникации. В контексте разработки ее категориального аппарата акцент делается на такой категории, как «массовое сознание». Осуществляется анализ данной категории, делается вывод о ее метафорической природе....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Бутиріна, М.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54489 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Масова свідомість як категорія метатеорії масової комунікації / М.В. Бутиріна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 18-21. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Засоби масової комунікації: сучасна міфотворчість
за авторством: Мямліна, А.В.
Опубліковано: (2007) -
Агресивність інформації як вияв журналістського світобачення
за авторством: Кузнецова, Т.В.
Опубліковано: (2007) -
Гіпертекст як смислотворча складова інформаційного простору
за авторством: Фролов, П.Д.
Опубліковано: (2007) -
Національний інформаційний простір як середовище інформаційних операцій
за авторством: Михальчук, В.Ф.
Опубліковано: (2007) -
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
за авторством: Хавкіна, Л.М.
Опубліковано: (2007)