Специфіка формування іміджу українських телеканалів
Статья посвящена анализу имиджевых характеристик ведущих украинских телевизионных канатов - Первого национального, «1+1», «Интера», СТБ, ICTV. Мы проанализировали имиджевые характеристики всех каналов и обобщили тенденции дальнейшего формирования имиджа украинских телеканалов....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Кондратенко, Н.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54491 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Специфіка формування іміджу українських телеканалів / Н.В. Кондратенко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 31-34. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
за авторством: Хітрова, Т.В.
Опубліковано: (2007) -
Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
за авторством: Харченко, Н.В.
Опубліковано: (2007) -
Комунікативна ситуація: телеперсонаж - телеглядач (ефект творчої взаємодії)
за авторством: Гоян, В.В.
Опубліковано: (2007) -
Інформаційний кайф чи світоглядно-інформаційна катастрофа? (Філософія жанровотворення у контексті інформаційного впливу)
за авторством: Буряк, В.Д.
Опубліковано: (2007) -
Національний інформаційний простір як середовище інформаційних операцій
за авторством: Михальчук, В.Ф.
Опубліковано: (2007)