Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского хозяйства на региональном уровне....
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2007 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-54676 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-546762014-02-04T03:16:52Z Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні Коляденко, Д.Л. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского хозяйства на региональном уровне. В статті досліджено проблеми формування маркетингової стратегії малих підприємств в сільському господарстві, проаналізовано пріоритетні напрямки і перспективи, визначено шляхи удосконалення сільського господарства на регіональному рівні. In article is investigated problems of formation of marketing strategy of the small enterprises in an agriculture, the priority directions and prospects are analysed, the ways of improvement of an agriculture at a regional level are determined. 2007 Article Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Коляденко, Д.Л. Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні Культура народов Причерноморья |
description |
В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии
малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные
направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского
хозяйства на региональном уровне. |
format |
Article |
author |
Коляденко, Д.Л. |
author_facet |
Коляденко, Д.Л. |
author_sort |
Коляденко, Д.Л. |
title |
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні |
title_short |
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні |
title_full |
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні |
title_fullStr |
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні |
title_full_unstemmed |
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні |
title_sort |
удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676 |
citation_txt |
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT kolâdenkodl udoskonalennâmarketingovoídíâlʹnostímalihpídpriêmstvvsílʹsʹkomugospodarstvínaregíonalʹnomurívní |
first_indexed |
2023-10-18T18:23:35Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:23:35Z |
_version_ |
1796144084481474560 |