Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні

В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского хозяйства на региональном уровне....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2007
Автор: Коляденко, Д.Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-54676
record_format dspace
spelling irk-123456789-546762014-02-04T03:16:52Z Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні Коляденко, Д.Л. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского хозяйства на региональном уровне. В статті досліджено проблеми формування маркетингової стратегії малих підприємств в сільському господарстві, проаналізовано пріоритетні напрямки і перспективи, визначено шляхи удосконалення сільського господарства на регіональному рівні. In article is investigated problems of formation of marketing strategy of the small enterprises in an agriculture, the priority directions and prospects are analysed, the ways of improvement of an agriculture at a regional level are determined. 2007 Article Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Коляденко, Д.Л.
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
Культура народов Причерноморья
description В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского хозяйства на региональном уровне.
format Article
author Коляденко, Д.Л.
author_facet Коляденко, Д.Л.
author_sort Коляденко, Д.Л.
title Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
title_short Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
title_full Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
title_fullStr Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
title_full_unstemmed Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
title_sort удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676
citation_txt Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT kolâdenkodl udoskonalennâmarketingovoídíâlʹnostímalihpídpriêmstvvsílʹsʹkomugospodarstvínaregíonalʹnomurívní
first_indexed 2023-10-18T18:23:35Z
last_indexed 2023-10-18T18:23:35Z
_version_ 1796144084481474560