Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского хозяйства на региональном уровне....
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2007 |
Автор: | Коляденко, Д.Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Напрями активізації маркетингової діяльності аграрних підприємств
за авторством: Пономарьов, О.С.
Опубліковано: (2012) -
Теоретичні концепції земельних орендних відносин в сільському господарстві
за авторством: Кирилюк, І.М.
Опубліковано: (2011) -
Теоретичні аспекти дослідження міжнародної торгівельно-економічної діяльності на регіональному рівні
за авторством: Попок, С.В.
Опубліковано: (2009) -
Розвиток системи управління зовнішньоекономічною діяльністю на регіональному рівні
за авторством: Булюк, О.В.
Опубліковано: (2006) -
Основні принципи оцінки інвестиційної привабливості на регіональному рівні
за авторством: Польова, О.Л.
Опубліковано: (2008)