Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі

Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Хавкіна, Л.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-54704
record_format dspace
spelling irk-123456789-547042014-02-04T03:12:03Z Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі Хавкіна, Л.М. Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі. Статья посвящена изучению символизации как универсальной категории рекламного креатива, определению основных типов и функциональных разновидностей символов в современной украинской рекламе. The article is devoted to study symbolization as a universal category of advertising creation and determination the main types and functional varieties of symbols in the modern Ukrainian advertisement. 2007 Article Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704 070:659.1:82-343 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
spellingShingle Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Хавкіна, Л.М.
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
Культура народов Причерноморья
description Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі.
format Article
author Хавкіна, Л.М.
author_facet Хавкіна, Л.М.
author_sort Хавкіна, Л.М.
title Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
title_short Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
title_full Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
title_fullStr Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
title_full_unstemmed Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
title_sort символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704
citation_txt Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT havkínalm simvolízacíââkzasíbkoduvannâreklamnoíídeívsučasnomuukraínsʹkomureklamnomumífí
first_indexed 2023-10-18T18:23:16Z
last_indexed 2023-10-18T18:23:16Z
_version_ 1796144074766417920