Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-54704 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-547042014-02-04T03:12:03Z Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі Хавкіна, Л.М. Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі. Статья посвящена изучению символизации как универсальной категории рекламного креатива, определению основных типов и функциональных разновидностей символов в современной украинской рекламе. The article is devoted to study symbolization as a universal category of advertising creation and determination the main types and functional varieties of symbols in the modern Ukrainian advertisement. 2007 Article Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704 070:659.1:82-343 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития |
spellingShingle |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития Хавкіна, Л.М. Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі Культура народов Причерноморья |
description |
Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі. |
format |
Article |
author |
Хавкіна, Л.М. |
author_facet |
Хавкіна, Л.М. |
author_sort |
Хавкіна, Л.М. |
title |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі |
title_short |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі |
title_full |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі |
title_fullStr |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі |
title_full_unstemmed |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі |
title_sort |
символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704 |
citation_txt |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT havkínalm simvolízacíââkzasíbkoduvannâreklamnoíídeívsučasnomuukraínsʹkomureklamnomumífí |
first_indexed |
2023-10-18T18:23:16Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:23:16Z |
_version_ |
1796144074766417920 |