Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Хавкіна, Л.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Тріада “жінка - гендер – нація” у сучасному масовокомунікаційному дискурсі
за авторством: Пода, О.Ю.
Опубліковано: (2007) -
Інформаційний кайф чи світоглядно-інформаційна катастрофа? (Філософія жанровотворення у контексті інформаційного впливу)
за авторством: Буряк, В.Д.
Опубліковано: (2007) -
Національний інформаційний простір як середовище інформаційних операцій
за авторством: Михальчук, В.Ф.
Опубліковано: (2007) -
Агресивність інформації як вияв журналістського світобачення
за авторством: Кузнецова, Т.В.
Опубліковано: (2007) -
Засоби масової комунікації: сучасна міфотворчість
за авторством: Мямліна, А.В.
Опубліковано: (2007)