Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності

У статті розглядається проблема формування інформаційного образу компанії. Аналізуються умови формування такого образу в умовах інформаційного суспільства, з урахуванням масовокомунікаційних моделей та специфіки інформаційної діяльності. На основі аналізу сучасного стану дослідженості проблематики...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Харченко, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54705
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 58-62. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-54705
record_format dspace
spelling irk-123456789-547052014-02-04T03:16:19Z Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності Харченко, Н.В. Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития У статті розглядається проблема формування інформаційного образу компанії. Аналізуються умови формування такого образу в умовах інформаційного суспільства, з урахуванням масовокомунікаційних моделей та специфіки інформаційної діяльності. На основі аналізу сучасного стану дослідженості проблематики запропоновано систему принципів інформаційної діяльності. В статье исследуется проблема формирования информационного образа компании, анализируются условия формирования такого образа в информационном обществе с учетом массовокоммуникационных моделей и специфики информационной деятельности. В статье на основании анализа современных исследований предложено систему принципов информационной деятельности. The problem of forming of informative appearance of company is examined in the article. The terms of forming of such appearance in the conditions of informative society are analyses, taking into account the models of mass communication and specific of informative activity. Because of analysis of the modern state of research of problem, the system of principles of informative activity is offered. 2007 Article Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 58-62. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54705 814: 655.535.6 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
spellingShingle Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Харченко, Н.В.
Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
Культура народов Причерноморья
description У статті розглядається проблема формування інформаційного образу компанії. Аналізуються умови формування такого образу в умовах інформаційного суспільства, з урахуванням масовокомунікаційних моделей та специфіки інформаційної діяльності. На основі аналізу сучасного стану дослідженості проблематики запропоновано систему принципів інформаційної діяльності.
format Article
author Харченко, Н.В.
author_facet Харченко, Н.В.
author_sort Харченко, Н.В.
title Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
title_short Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
title_full Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
title_fullStr Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
title_full_unstemmed Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
title_sort принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54705
citation_txt Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 58-62. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT harčenkonv principistvorenijínformacíjnogoobrazukompanííuvirobničíjdíâlʹností
first_indexed 2023-10-18T18:23:16Z
last_indexed 2023-10-18T18:23:16Z
_version_ 1796144074872324096