Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
У статті розглядається проблема формування інформаційного образу компанії. Аналізуються умови формування такого образу в умовах інформаційного суспільства, з урахуванням масовокомунікаційних моделей та специфіки інформаційної діяльності. На основі аналізу сучасного стану дослідженості проблематики...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Харченко, Н.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54705 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 58-62. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Гіпертекст як смислотворча складова інформаційного простору
за авторством: Фролов, П.Д.
Опубліковано: (2007) -
Інформаційний кайф чи світоглядно-інформаційна катастрофа? (Філософія жанровотворення у контексті інформаційного впливу)
за авторством: Буряк, В.Д.
Опубліковано: (2007) -
Інформаційний кайф чи світоглядно-інформаційна катастрофа? (філософія жанровотворення у контексті інформаційного впливу)
за авторством: Буряк, В.Д.
Опубліковано: (2007) -
Специфіка формування іміджу українських телеканалів
за авторством: Кондратенко, Н.В.
Опубліковано: (2007) -
Національний інформаційний простір як середовище інформаційних операцій
за авторством: Михальчук, В.Ф.
Опубліковано: (2007)