Гіпертекст як смислотворча складова інформаційного простору
Пропонується розглядати сукупність зчитуваних реципієнтом текстів як гіпертекст. Обґрунтовується гіпотеза, згідно з якою формування образу в суб'єкта сприйняття є активним процесом, що здійснюється не стільки шляхом пасивного дзеркального відображення образа, демонстрованого референтним джере...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54706 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Гіпертекст як смислотворча складова інформаційного простору / П.Д. Фролов // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 53-55. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Пропонується розглядати сукупність зчитуваних реципієнтом текстів як гіпертекст. Обґрунтовується
гіпотеза, згідно з якою формування образу в суб'єкта сприйняття є активним процесом, що здійснюється не стільки
шляхом пасивного дзеркального відображення образа, демонстрованого референтним джерелом інформації, скільки
через засвоєння суперконструкта спожитого реципієнтом гіпертексту. |
---|