Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-54712 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-547122014-02-04T03:15:20Z Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок Хітрова, Т.В. Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності. В статье рассматриваются особенности развития рынка печатных средств массовой информации Украины. Внимание акцентировано на специфике продвижения украинского информационного "продукта", особенностях организации печатного издания как бизнес-проекта. This article searches features of market development of printing mass medias of Ukraine are examined in the article. Attention is accented on the specific of advancement of the Ukrainian informative "product", to the features of organization of printing edition as business of project. 2007 Article Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712 070(477) uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития |
spellingShingle |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития Хітрова, Т.В. Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок Культура народов Причерноморья |
description |
У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності. |
format |
Article |
author |
Хітрова, Т.В. |
author_facet |
Хітрова, Т.В. |
author_sort |
Хітрова, Т.В. |
title |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок |
title_short |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок |
title_full |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок |
title_fullStr |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок |
title_full_unstemmed |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок |
title_sort |
сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712 |
citation_txt |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань:
боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT hítrovatv sučasníkoncepcííístrategíípídviŝennâpopulârnostíukraínsʹkihperíodičnihvidanʹborotʹbazarinok |
first_indexed |
2023-10-18T18:23:17Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:23:17Z |
_version_ |
1796144075298045952 |