Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок

У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Хітрова, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-54712
record_format dspace
spelling irk-123456789-547122014-02-04T03:15:20Z Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок Хітрова, Т.В. Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності. В статье рассматриваются особенности развития рынка печатных средств массовой информации Украины. Внимание акцентировано на специфике продвижения украинского информационного "продукта", особенностях организации печатного издания как бизнес-проекта. This article searches features of market development of printing mass medias of Ukraine are examined in the article. Attention is accented on the specific of advancement of the Ukrainian informative "product", to the features of organization of printing edition as business of project. 2007 Article Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712 070(477) uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
spellingShingle Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
Хітрова, Т.В.
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
Культура народов Причерноморья
description У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності.
format Article
author Хітрова, Т.В.
author_facet Хітрова, Т.В.
author_sort Хітрова, Т.В.
title Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
title_short Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
title_full Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
title_fullStr Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
title_full_unstemmed Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
title_sort сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712
citation_txt Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT hítrovatv sučasníkoncepcííístrategíípídviŝennâpopulârnostíukraínsʹkihperíodičnihvidanʹborotʹbazarinok
first_indexed 2023-10-18T18:23:17Z
last_indexed 2023-10-18T18:23:17Z
_version_ 1796144075298045952