Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!