Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України

Обґрунтовано необхідність створення загальнодержавної маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України та визначено сучасний стан розвитку в’їзного туризму в країні. Детально проаналізовано основні проблеми, які стримують розвиток даного напряму туризму в регіонах країни, серед...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут регіональних досліджень НАН України
Дата:2008
Автор: Пурська, І.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут регіональних досліджень НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5482
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України / І.С. Пурська // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 200-207. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-5482
record_format dspace
spelling irk-123456789-54822010-01-25T12:01:00Z Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України Пурська, І.С. Наукові повідомлення Обґрунтовано необхідність створення загальнодержавної маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України та визначено сучасний стан розвитку в’їзного туризму в країні. Детально проаналізовано основні проблеми, які стримують розвиток даного напряму туризму в регіонах країни, серед яких особливу увагу приділено таким проблемним питанням, як недостатній розвиток матеріально-технічної, транспортної та інформаційної інфраструктури вітчизняного туристичного бізнесу. На основі проведеного аналізу запропоновано альтернативний варіант маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України з одночасним урахуванням досвіду організації туристичної діяльності за кордоном. Також особлива увага приділяється зарубіжному досвіду та практиці стимулювання іноземного туризму у ХХІ ст. Обоснована необходимость создания общегосударственной маркетинговой стратегии развития иностранного туризма в регионах Украины и определено современное состояние развития въездного туризма в стране. Подробно проанализированы основные проблемы, сдерживающие развитие данного направления туризма в регионах страны, особое внимание уделено таким проблемным вопросам, как недостаточное развитие материально-технической, транспортной и информационной инфраструктуры отечественного туристического бизнеса. На основе проведенного анализа предложен альтернативный вариант маркетинговой стратегии развития иностранного туризма в регионах Украины с одновременным учетом опыта организации туристической деятельности за границей. Также особое внимание уделяется зарубежному опыту и практике стимулирования иностранного туризма в ХХІ ст. The necessity of creation of national marketing strategy of development of foreign tourism has been substantiated for the regions of Ukraine and modern development of entrance tourism state has been determined in the country. Basic problems, retentive development of this direction of tourism in the regions of the country, have been analysed in detail, a special attention is paid to such problem questions, as insufficient development of material and technical, transport and informative infrastructure of domestic tourist business. On the basis of the conducted analysis the alternative variant of marketing strategy of development of foreign tourism has been offered in the regions of Ukraine with the simultaneous account of experience of organization of tourist activity abroad. Also a special attention is paid to foreign experience and practice of stimulation of foreign tourism in the ХХІ century. 2008 Article Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України / І.С. Пурська // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 200-207. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. 1562-0905 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5482 338.48:339.138:332.1(477) uk Інститут регіональних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові повідомлення
Наукові повідомлення
spellingShingle Наукові повідомлення
Наукові повідомлення
Пурська, І.С.
Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
description Обґрунтовано необхідність створення загальнодержавної маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України та визначено сучасний стан розвитку в’їзного туризму в країні. Детально проаналізовано основні проблеми, які стримують розвиток даного напряму туризму в регіонах країни, серед яких особливу увагу приділено таким проблемним питанням, як недостатній розвиток матеріально-технічної, транспортної та інформаційної інфраструктури вітчизняного туристичного бізнесу. На основі проведеного аналізу запропоновано альтернативний варіант маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України з одночасним урахуванням досвіду організації туристичної діяльності за кордоном. Також особлива увага приділяється зарубіжному досвіду та практиці стимулювання іноземного туризму у ХХІ ст.
format Article
author Пурська, І.С.
author_facet Пурська, І.С.
author_sort Пурська, І.С.
title Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
title_short Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
title_full Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
title_fullStr Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
title_full_unstemmed Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
title_sort концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах україни
publisher Інститут регіональних досліджень НАН України
publishDate 2008
topic_facet Наукові повідомлення
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5482
citation_txt Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України / І.С. Пурська // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 200-207. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT pursʹkaís konceptualʹnízasadistvorennâmarketingovoístrategíírozvitkuínozemnogoturizmuvregíonahukraíni
first_indexed 2023-03-24T08:33:29Z
last_indexed 2023-03-24T08:33:29Z
_version_ 1796139278815723520