Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України
Обґрунтовано необхідність створення загальнодержавної маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України та визначено сучасний стан розвитку в’їзного туризму в країні. Детально проаналізовано основні проблеми, які стримують розвиток даного напряму туризму в регіонах країни, серед...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Пурська, І.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут регіональних досліджень НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5482 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України / І.С. Пурська // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 200-207. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Концептуальні засади управління облаштуванням просторових систем у контексті забезпечення їх сталого розвитку
за авторством: Павлов, В.І., та інші
Опубліковано: (2007) -
Деякі концептуальні пропозиції Інституту економіки промисловості НАН України щодо підтримки та розвитку вітчизняної промисловості під час воєнного стану та повоєнної неоіндустріальної модернізації
за авторством: Амоша, О.І., та інші
Опубліковано: (2023) -
Методологічні засади дослідження конкурентоспроможності молочної продукції
за авторством: Чугаєвська, С.В.
Опубліковано: (2013) -
Роль транскордонного співробітництва у формуванні та розвитку ринку екологічних послуг в Україні
за авторством: Скороход, І.С.
Опубліковано: (2013) -
Створення інтегрованих підприємницьких структур в Україні
за авторством: Буряк, П.
Опубліковано: (2007)