Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності....
Збережено в:
Видавець: | Інститут регіональних досліджень НАН України |
---|---|
Дата: | 2008 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут регіональних досліджень НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-5486 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-54862010-01-25T12:01:04Z Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності Кульчицька, В.А. Наукові повідомлення Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності. Рассматриваются процессы концентрации печатных средств массовой информации. Анализируется влияние данных процессов на эффективность рекламной деятельности печатных СМИ. Определяются критерии эффективности рекламной деятельности. The processes of concentration of printing mass media are examined in the article. Influence of the given processes on efficiency of publicity activity of printing mass media is analyzed. The criteria of efficiency of promotion are determined. 2008 Article Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1562-0905 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486 659.113.7 uk Інститут регіональних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові повідомлення Наукові повідомлення |
spellingShingle |
Наукові повідомлення Наукові повідомлення Кульчицька, В.А. Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності |
description |
Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності. |
format |
Article |
author |
Кульчицька, В.А. |
author_facet |
Кульчицька, В.А. |
author_sort |
Кульчицька, В.А. |
title |
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності |
title_short |
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності |
title_full |
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності |
title_fullStr |
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності |
title_full_unstemmed |
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності |
title_sort |
вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності |
publisher |
Інститут регіональних досліджень НАН України |
publishDate |
2008 |
topic_facet |
Наукові повідомлення |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486 |
citation_txt |
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT kulʹčicʹkava vplivprocesívkoncentracíídrukovanihzasobívmasovoíínformacíínaefektivnístʹíhreklamnoídíâlʹností |
first_indexed |
2023-03-24T08:33:30Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:33:30Z |
_version_ |
1796139279240396800 |