Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності

Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут регіональних досліджень НАН України
Дата:2008
Автор: Кульчицька, В.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут регіональних досліджень НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-5486
record_format dspace
spelling irk-123456789-54862010-01-25T12:01:04Z Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності Кульчицька, В.А. Наукові повідомлення Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності. Рассматриваются процессы концентрации печатных средств массовой информации. Анализируется влияние данных процессов на эффективность рекламной деятельности печатных СМИ. Определяются критерии эффективности рекламной деятельности. The processes of concentration of printing mass media are examined in the article. Influence of the given processes on efficiency of publicity activity of printing mass media is analyzed. The criteria of efficiency of promotion are determined. 2008 Article Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1562-0905 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486 659.113.7 uk Інститут регіональних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові повідомлення
Наукові повідомлення
spellingShingle Наукові повідомлення
Наукові повідомлення
Кульчицька, В.А.
Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
description Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності.
format Article
author Кульчицька, В.А.
author_facet Кульчицька, В.А.
author_sort Кульчицька, В.А.
title Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
title_short Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
title_full Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
title_fullStr Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
title_full_unstemmed Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
title_sort вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
publisher Інститут регіональних досліджень НАН України
publishDate 2008
topic_facet Наукові повідомлення
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486
citation_txt Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT kulʹčicʹkava vplivprocesívkoncentracíídrukovanihzasobívmasovoíínformacíínaefektivnístʹíhreklamnoídíâlʹností
first_indexed 2023-03-24T08:33:30Z
last_indexed 2023-03-24T08:33:30Z
_version_ 1796139279240396800