Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності

Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут регіональних досліджень НАН України
Дата:2008
Автор: Кульчицька, В.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут регіональних досліджень НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine