Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності....
Збережено в:
Видавець: | Інститут регіональних досліджень НАН України |
---|---|
Дата: | 2008 |
Автор: | Кульчицька, В.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут регіональних досліджень НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Система стратегічних показників діяльності машинобудівних підприємств
за авторством: Петришин, Н.Я.
Опубліковано: (2008) -
Звітна документація щодо випуску продукції друкованих засобів масової інформації
за авторством: Устіннікова, Т.М.
Опубліковано: (2011) -
Концептуальні засади управління облаштуванням просторових систем у контексті забезпечення їх сталого розвитку
за авторством: Павлов, В.І., та інші
Опубліковано: (2007) -
Інституційне забезпечення дерегуляції підприємницької діяльності в Україні У 2015-2017 рр.
за авторством: Ляшенко, В.І., та інші
Опубліковано: (2017) -
Вплив опромінення на стан іонів заліза в берилі Волині
за авторством: Хоменко, В.М., та інші
Опубліковано: (2010)