Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності
Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності....
Збережено в:
Видавець: | Інститут регіональних досліджень НАН України |
---|---|
Дата: | 2008 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут регіональних досліджень НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5486 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В.А. Кульчицька // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 228-236. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!