Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
В статье исследуются основные типы мелодических контуров телевизионной англоязычной рекламы авто. Материал показывает, что для её текстов типичен падающий, прыжкоподобный и восходящий контур. Новизна исследования заключается в изучении фонетических особенностей англоязычной рекламы, которые рассматр...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54873 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) / А.О. Ворначев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 90-92. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-54873 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-548732014-02-05T03:11:11Z Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) Ворначев, А.О. В статье исследуются основные типы мелодических контуров телевизионной англоязычной рекламы авто. Материал показывает, что для её текстов типичен падающий, прыжкоподобный и восходящий контур. Новизна исследования заключается в изучении фонетических особенностей англоязычной рекламы, которые рассматриваются в аспекте коммуникативно-функциональных характеристик, что позволяет сделать вывод о намеренном использовании определённых фонетических приёмов с целью влияния на выбор потребителя в покупке той или иной марки авто. У статті досліджуються основні типи мелодійних контурів телевізійної англомовної реклами авто. Матеріал показує, що для її текстів типові спадний, стрибкоподібний та висхідний контур. Новизна дослідження полягає у вивченні фонетичних особливостей англомовної реклами, які розглядаються у світлі комунікативно-функціональних характеристик, що дозволяє зробити висновок про навмисне використання певних фонетичних прийомів з метою впливу на вибір споживача у придбанні тієї чи іншої марки авто. In the article the main types of melodic tones of TV car commercials are researched. The material shows that falling, transition and rising tones are the most typical for its texts. The survey novelty lies in studying the phonetic peculiarities of English advertisement which are under consideration in the light of communicativefunctional characteristics and enables us to draw a conclusion about purposeful usage of certain phonetic methods with the object of affecting the consumer choice in purchasing a particular kind of a car. 2007 Article Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) / А.О. Ворначев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 90-92. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54873 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
В статье исследуются основные типы мелодических контуров телевизионной англоязычной рекламы авто. Материал показывает, что для её текстов типичен падающий, прыжкоподобный и восходящий контур. Новизна исследования заключается в изучении фонетических особенностей англоязычной рекламы, которые рассматриваются в аспекте коммуникативно-функциональных характеристик, что позволяет сделать вывод о намеренном использовании определённых фонетических приёмов с целью влияния на выбор потребителя в покупке той или иной марки авто. |
format |
Article |
author |
Ворначев, А.О. |
spellingShingle |
Ворначев, А.О. Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) Культура народов Причерноморья |
author_facet |
Ворначев, А.О. |
author_sort |
Ворначев, А.О. |
title |
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) |
title_short |
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) |
title_full |
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) |
title_fullStr |
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) |
title_full_unstemmed |
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) |
title_sort |
основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54873 |
citation_txt |
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) / А.О. Ворначев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 90-92. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT vornačevao osnovnítipimelodíjnihkonturívureklamíííhnârolʹureklamnomuvplivínamateríalítelevízíjnoíanglomovnoíreklamiavtomobílív |
first_indexed |
2023-10-18T18:23:59Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:23:59Z |
_version_ |
1796144103707115520 |