Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)

В статье исследуются основные типы мелодических контуров телевизионной англоязычной рекламы авто. Материал показывает, что для её текстов типичен падающий, прыжкоподобный и восходящий контур. Новизна исследования заключается в изучении фонетических особенностей англоязычной рекламы, которые рассматр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Ворначев, А.О.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54873
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) / А.О. Ворначев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 90-92. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-54873
record_format dspace
spelling irk-123456789-548732014-02-05T03:11:11Z Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) Ворначев, А.О. В статье исследуются основные типы мелодических контуров телевизионной англоязычной рекламы авто. Материал показывает, что для её текстов типичен падающий, прыжкоподобный и восходящий контур. Новизна исследования заключается в изучении фонетических особенностей англоязычной рекламы, которые рассматриваются в аспекте коммуникативно-функциональных характеристик, что позволяет сделать вывод о намеренном использовании определённых фонетических приёмов с целью влияния на выбор потребителя в покупке той или иной марки авто. У статті досліджуються основні типи мелодійних контурів телевізійної англомовної реклами авто. Матеріал показує, що для її текстів типові спадний, стрибкоподібний та висхідний контур. Новизна дослідження полягає у вивченні фонетичних особливостей англомовної реклами, які розглядаються у світлі комунікативно-функціональних характеристик, що дозволяє зробити висновок про навмисне використання певних фонетичних прийомів з метою впливу на вибір споживача у придбанні тієї чи іншої марки авто. In the article the main types of melodic tones of TV car commercials are researched. The material shows that falling, transition and rising tones are the most typical for its texts. The survey novelty lies in studying the phonetic peculiarities of English advertisement which are under consideration in the light of communicativefunctional characteristics and enables us to draw a conclusion about purposeful usage of certain phonetic methods with the object of affecting the consumer choice in purchasing a particular kind of a car. 2007 Article Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) / А.О. Ворначев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 90-92. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54873 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description В статье исследуются основные типы мелодических контуров телевизионной англоязычной рекламы авто. Материал показывает, что для её текстов типичен падающий, прыжкоподобный и восходящий контур. Новизна исследования заключается в изучении фонетических особенностей англоязычной рекламы, которые рассматриваются в аспекте коммуникативно-функциональных характеристик, что позволяет сделать вывод о намеренном использовании определённых фонетических приёмов с целью влияния на выбор потребителя в покупке той или иной марки авто.
format Article
author Ворначев, А.О.
spellingShingle Ворначев, А.О.
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
Культура народов Причерноморья
author_facet Ворначев, А.О.
author_sort Ворначев, А.О.
title Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
title_short Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
title_full Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
title_fullStr Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
title_full_unstemmed Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
title_sort основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54873
citation_txt Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) / А.О. Ворначев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 90-92. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT vornačevao osnovnítipimelodíjnihkonturívureklamíííhnârolʹureklamnomuvplivínamateríalítelevízíjnoíanglomovnoíreklamiavtomobílív
first_indexed 2023-10-18T18:23:59Z
last_indexed 2023-10-18T18:23:59Z
_version_ 1796144103707115520