Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
В статье исследуются основные типы мелодических контуров телевизионной англоязычной рекламы авто. Материал показывает, что для её текстов типичен падающий, прыжкоподобный и восходящий контур. Новизна исследования заключается в изучении фонетических особенностей англоязычной рекламы, которые рассматр...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Ворначев, А.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54873 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) / А.О. Ворначев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 90-92. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
за авторством: Крутько, Т.В.
Опубліковано: (2011) -
Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
за авторством: Мартинюк, А.П.
Опубліковано: (2009) -
Конфронтаційні тактики міжособистісного конфлікту (на матеріалі англомовної комунікації)
за авторством: Алєксєєва, І.О.
Опубліковано: (2012) -
Сленгізми в рекламі
за авторством: Таран, О.
Опубліковано: (2013) -
Чи доречне заперечення в рекламі?
за авторством: Баган, М.
Опубліковано: (2010)