Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові
Важливість формування професійно-зорієнтованої німецькомовної граматичної компетенції зумовлена професійно-педагогічною спрямованістю навчального процесу, що розглядається в сучасній науці як відображення інтересу та психологічної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності. Досліджен...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55017 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові / Н.М. Марченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 25-27. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-55017 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-550172014-02-06T03:16:00Z Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові Марченко, Н.М. Важливість формування професійно-зорієнтованої німецькомовної граматичної компетенції зумовлена професійно-педагогічною спрямованістю навчального процесу, що розглядається в сучасній науці як відображення інтересу та психологічної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності. Дослідження та обґрунтування шляхів та засобів випереджаючої професіоналізації навчання при вивченні рецептивного граматичного матеріалу другої іноземної мови з урахуванням комунікативно-когнітивного підходу зумовить ефективне формування професійно-зорієнтованої граматичної компетенції. Важность формирования профессионально ориентированной немецкоязычной грамматической компетенции обусловлена профессионально педагогической направленностью процесса обучения, что рассматривается в современной науке как отображение интереса и психологической готовности будущих учителей к педагогической деятельности. Исследование и обоснование путей и способов опережающей профессионализации обучения в процессе изучения рецептивного грамматического материала второго иностранного языка с использованием коммуникативно-когнитивного подхода обусловит эффективное формирование профессионально ориентированной грамматической компетенции. The importance of the professionally directed German grammar competence is conditioned by the professional pedagogical direction of the teaching process and that is considered in the modern science as the interest reflection and psychological preparedness of the future teachers to the teaching activities. The research and grounding of the ways and means of the teaching of the forerunning proffesionalisation in the process of study of the receptional grammar staff of the second foreign language using the communicative and cognitional approach will condition the effective formation of the professionally orientated grammar competence. 2007 Article Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові / Н.М. Марченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 25-27. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55017 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Важливість формування професійно-зорієнтованої німецькомовної граматичної компетенції зумовлена професійно-педагогічною спрямованістю навчального процесу, що розглядається в сучасній науці як відображення інтересу
та психологічної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності.
Дослідження та обґрунтування шляхів та засобів випереджаючої професіоналізації навчання при вивченні рецептивного граматичного матеріалу
другої іноземної мови з урахуванням комунікативно-когнітивного підходу зумовить ефективне формування професійно-зорієнтованої граматичної компетенції. |
format |
Article |
author |
Марченко, Н.М. |
spellingShingle |
Марченко, Н.М. Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові Культура народов Причерноморья |
author_facet |
Марченко, Н.М. |
author_sort |
Марченко, Н.М. |
title |
Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові |
title_short |
Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові |
title_full |
Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові |
title_fullStr |
Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові |
title_full_unstemmed |
Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові |
title_sort |
шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55017 |
citation_txt |
Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної
граматичної компетенції в другій іноземній мові / Н.М. Марченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 25-27. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT marčenkonm šlâhiízasobiviperedžaûčoíprofesíonalízacíívprocesíformuvannâreceptivnoígramatičnoíkompetencíívdrugíjínozemníjmoví |
first_indexed |
2023-10-18T18:24:10Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:24:10Z |
_version_ |
1796144116126449664 |