До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи

Рассматривается проблема определения содержания социолингвистической компетенции учащихся при изучении английского языка на старшей ступени общеобразовательной школы с точки зрения формирования умений и навыков межкультурной коммуникации. Акцентируется внимание на развитие процесса социализации иноя...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Черкасова, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55025
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої за- гальноосвітньої школи / С.В. Черкасова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 278-280. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-55025
record_format dspace
spelling irk-123456789-550252014-02-06T03:22:10Z До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи Черкасова, С.В. Рассматривается проблема определения содержания социолингвистической компетенции учащихся при изучении английского языка на старшей ступени общеобразовательной школы с точки зрения формирования умений и навыков межкультурной коммуникации. Акцентируется внимание на развитие процесса социализации иноязычного обучения, увеличение значимости социального компонента в овладении иностранными языками, частью которого является социолингвистическая компетенция. Описываются составляющие социолингвистической компетенции. Дается определение понятия "социолингвистическая компетенция". Розглядається проблема визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів при вивченні англійської мови на старшому ступені загальноосвітньої школи з огляду на формування вмінь та навичок міжкультурної комунікації. Акцентується увага на розвиток процесу соціалізації іншомовного навчання, збільшення значущості соціального компоненту в оволодінні іноземними мовами, частиною якого є соціолінгвістична компетенція. Дається визначення поняття "соціолінгвістична компетенція". The author examines the problem of definition of contents of sociolinguistic competence of studying English by upper grades pupils of a secondary school from the point of view of formation of skills and abilities of intercultural communication. The author attracts attention to the development of socialization of foreign languages studying, to the increasing of importance of a social component in foreign languages mastering and to sociolinguistic competence as a part of it. The author describes the components of sociolinguistic competence, gives the definition of the conception of "sociolinguistic competence". 2007 Article До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої за- гальноосвітньої школи / С.В. Черкасова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 278-280. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55025 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Рассматривается проблема определения содержания социолингвистической компетенции учащихся при изучении английского языка на старшей ступени общеобразовательной школы с точки зрения формирования умений и навыков межкультурной коммуникации. Акцентируется внимание на развитие процесса социализации иноязычного обучения, увеличение значимости социального компонента в овладении иностранными языками, частью которого является социолингвистическая компетенция. Описываются составляющие социолингвистической компетенции. Дается определение понятия "социолингвистическая компетенция".
format Article
author Черкасова, С.В.
spellingShingle Черкасова, С.В.
До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи
Культура народов Причерноморья
author_facet Черкасова, С.В.
author_sort Черкасова, С.В.
title До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи
title_short До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи
title_full До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи
title_fullStr До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи
title_full_unstemmed До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи
title_sort до питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55025
citation_txt До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої за- гальноосвітньої школи / С.В. Черкасова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 278-280. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT čerkasovasv dopitannâproviznačennâzmístusocíolíngvístičnoíkompetencííučnívstaršoízagalʹnoosvítnʹoíškoli
first_indexed 2023-10-18T18:24:32Z
last_indexed 2023-10-18T18:24:32Z
_version_ 1796144132650958848