Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
Мета статті – наведення підходу до розвитку маркетингового потенціалу підприємств.
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55306 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 90-92. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-55306 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-553062014-02-08T03:22:02Z Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств Родіонова О.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті – наведення підходу до розвитку маркетингового потенціалу підприємств. 2012 Article Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 90-92. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55306 658.8 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Родіонова О.Ю. Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств Культура народов Причерноморья |
description |
Мета статті – наведення підходу до розвитку маркетингового потенціалу підприємств. |
format |
Article |
author |
Родіонова О.Ю. |
author_facet |
Родіонова О.Ю. |
author_sort |
Родіонова О.Ю. |
title |
Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_short |
Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_full |
Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_fullStr |
Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_full_unstemmed |
Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
title_sort |
підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55306 |
citation_txt |
Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 90-92. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT rodíonovaoû pídhíddorozvitkumarketingovogopotencíalupídpriêmstv |
first_indexed |
2023-10-18T18:25:12Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:25:12Z |
_version_ |
1796144162370748416 |