Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств

Мета статті – наведення підходу до розвитку маркетингового потенціалу підприємств.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Родіонова О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55306
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 90-92. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-55306
record_format dspace
spelling irk-123456789-553062014-02-08T03:22:02Z Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств Родіонова О.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті – наведення підходу до розвитку маркетингового потенціалу підприємств. 2012 Article Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 90-92. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55306 658.8 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Родіонова О.Ю.
Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
Культура народов Причерноморья
description Мета статті – наведення підходу до розвитку маркетингового потенціалу підприємств.
format Article
author Родіонова О.Ю.
author_facet Родіонова О.Ю.
author_sort Родіонова О.Ю.
title Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_short Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_full Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_fullStr Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_full_unstemmed Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
title_sort підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2012
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55306
citation_txt Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 90-92. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT rodíonovaoû pídhíddorozvitkumarketingovogopotencíalupídpriêmstv
first_indexed 2023-10-18T18:25:12Z
last_indexed 2023-10-18T18:25:12Z
_version_ 1796144162370748416