Моніторинг розвитку навичок мовлення та аудіювання
Мета цього дослідження є спостереження та аналіз змін якості навичок володіння мовленням і якості володіння навичками аудіювання в процесі навчання. Завдання дослідження полягає у наступному : а) вивчити яким чином сучасні методи моніторингу впливають на поліпшення якості володіння мовленням, б) про...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55357 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Моніторинг розвитку навичок мовлення та аудіювання / Т.В. Бочкарьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 160-162. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Мета цього дослідження є спостереження та аналіз змін якості навичок володіння мовленням і якості володіння навичками аудіювання в процесі навчання. Завдання дослідження полягає у наступному : а) вивчити яким чином сучасні методи моніторингу впливають на поліпшення якості володіння мовленням, б) простежити якісні зміни знань студентів на трьох етапах: стартовому, поточному та підсумковому. Методами моніторингу є анкетування. самостійна робота, тестування. |
---|