Моніторинг розвитку навичок мовлення та аудіювання

Мета цього дослідження є спостереження та аналіз змін якості навичок володіння мовленням і якості володіння навичками аудіювання в процесі навчання. Завдання дослідження полягає у наступному : а) вивчити яким чином сучасні методи моніторингу впливають на поліпшення якості володіння мовленням, б) про...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Бочкарьова, Т.В., Кудрявцева, В.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55357
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моніторинг розвитку навичок мовлення та аудіювання / Т.В. Бочкарьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 160-162. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Мета цього дослідження є спостереження та аналіз змін якості навичок володіння мовленням і якості володіння навичками аудіювання в процесі навчання. Завдання дослідження полягає у наступному : а) вивчити яким чином сучасні методи моніторингу впливають на поліпшення якості володіння мовленням, б) простежити якісні зміни знань студентів на трьох етапах: стартовому, поточному та підсумковому. Методами моніторингу є анкетування. самостійна робота, тестування.