Модифікації характеристики одягу як компонента портрета в драмі
Характеристика одягу є однією з основних складових портрета. Цей майже обов’язковий елемент зображення героя традиційно виступав у літературі, передусім в ролі індикатора соціальної приналежності персонажа. У класичний українській драмі, яка генетично була споріднена з фольклорною і тривалий ч...
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2012 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55574 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Модифікації характеристики одягу як компонента портрета в драмі / К.Л. Сізова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 220. — С. 185-187. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Характеристика одягу є однією з основних складових портрета. Цей майже обов’язковий елемент
зображення героя традиційно виступав у літературі, передусім в ролі
індикатора соціальної приналежності персонажа. У класичний українській драмі, яка генетично була
споріднена з фольклорною і тривалий час зберігала традиції народного театру, костюм героя майже
повністю відповідав сценічному амплуа. Глядач, побачивши першу появу персонажа на сцені, одразу за
одягом розумів, хто перед ним – головний герой чи другорядний, позитивний чи негативний, селянин чи
пан тощо. Це сприяло полегшенню сприйняття твору, пізнаваності персонажів. Така функціональна
особливість характеристики одягу міцно укорінилася в драматичному мистецтві. |
---|