Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону.
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-55582 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-555822014-02-09T03:21:21Z Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону Горбань, Г.П. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону. 2011 Article Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582 332.1(005) uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Горбань, Г.П. Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону Культура народов Причерноморья |
description |
Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону. |
format |
Article |
author |
Горбань, Г.П. |
author_facet |
Горбань, Г.П. |
author_sort |
Горбань, Г.П. |
title |
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону |
title_short |
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону |
title_full |
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону |
title_fullStr |
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону |
title_full_unstemmed |
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону |
title_sort |
особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582 |
citation_txt |
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT gorbanʹgp osoblivostíformuvannâtarealízacíímarketingovoístrategííregíonu |
first_indexed |
2023-10-18T18:25:43Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:25:43Z |
_version_ |
1796144185716244480 |