Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону

Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Горбань, Г.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-55582
record_format dspace
spelling irk-123456789-555822014-02-09T03:21:21Z Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону Горбань, Г.П. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону. 2011 Article Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582 332.1(005) uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Горбань, Г.П.
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
Культура народов Причерноморья
description Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону.
format Article
author Горбань, Г.П.
author_facet Горбань, Г.П.
author_sort Горбань, Г.П.
title Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
title_short Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
title_full Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
title_fullStr Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
title_full_unstemmed Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
title_sort особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2011
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582
citation_txt Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT gorbanʹgp osoblivostíformuvannâtarealízacíímarketingovoístrategííregíonu
first_indexed 2023-10-18T18:25:43Z
last_indexed 2023-10-18T18:25:43Z
_version_ 1796144185716244480