Лінгводидактичні особливості відбору мовних одиниць фонологічного рівня на початковому етапі навчання мови іврит
Метою статті є визначення особливостей відбору мовних одиниць фонологічного рівня на початковому етапі навчання мови іврит. Виходячи з даної мети, необхідно вирішити наступні завдання: визначити особливості початкового етапу навчання мови іврит, виявити елементарну звукову одиницю на фонологічному...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55607 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Лінгводидактичні особливості відбору мовних одиниць фонологічного рівня на початковому етапі навчання мови іврит / Н.В. Бакуліна // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 199, Т. 2. — С. 172-177. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Метою статті є визначення особливостей відбору мовних одиниць
фонологічного рівня на початковому етапі навчання мови іврит. Виходячи з даної мети, необхідно вирішити наступні завдання: визначити особливості початкового етапу навчання мови іврит, виявити елементарну звукову одиницю на фонологічному рівні, проаналізувати типологію складоподілу мови іврит у зіставленні з українською мовою та виділити елементарні у звуковому відношенні мовні одиниці, які як в лінгвістичному, так і в методичному плані найбільш доцільні для навчання. |
---|