Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі

Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Лозова, О.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-55659
record_format dspace
spelling irk-123456789-556592014-02-09T03:21:41Z Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі Лозова, О.А. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі. 2011 Article Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659 338.48:659.1 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Лозова, О.А.
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
Культура народов Причерноморья
description Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі.
format Article
author Лозова, О.А.
author_facet Лозова, О.А.
author_sort Лозова, О.А.
title Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
title_short Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
title_full Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
title_fullStr Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
title_full_unstemmed Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
title_sort проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2011
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659
citation_txt Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT lozovaoa problemiudoskonalennâupravlínnâreklamnoûdíâlʹnístûvturizmí
first_indexed 2023-10-18T18:25:53Z
last_indexed 2023-10-18T18:25:53Z
_version_ 1796144195030745088