Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-55659 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-556592014-02-09T03:21:41Z Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі Лозова, О.А. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі. 2011 Article Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659 338.48:659.1 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Лозова, О.А. Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі Культура народов Причерноморья |
description |
Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі. |
format |
Article |
author |
Лозова, О.А. |
author_facet |
Лозова, О.А. |
author_sort |
Лозова, О.А. |
title |
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі |
title_short |
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі |
title_full |
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі |
title_fullStr |
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі |
title_full_unstemmed |
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі |
title_sort |
проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659 |
citation_txt |
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT lozovaoa problemiudoskonalennâupravlínnâreklamnoûdíâlʹnístûvturizmí |
first_indexed |
2023-10-18T18:25:53Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:25:53Z |
_version_ |
1796144195030745088 |