Соціальний пакет як атрибут сучасного підприємництва
Мета статті – визначення характеру проблем у процесі становлення СВБ в українському підприємницькому середовищі, зокрема, запровадження соціального пакету. Для вирішення цієї мети було поставлено наступні завдання: визначити поняття соціальний пакет та його зміст; встановити етапи, напрями та...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55663 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Соціальний пакет як атрибут сучасного підприємництва / I.А. Малюта, Е.С. Баранник // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 44-48. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Мета статті – визначення характеру проблем у процесі становлення СВБ в українському
підприємницькому середовищі, зокрема, запровадження соціального пакету. Для вирішення цієї мети було
поставлено наступні завдання: визначити поняття соціальний пакет та його зміст; встановити етапи,
напрями та форми розробки та реалізації системи надання соціального пакету на рівні підприємства;
виявити зрушення, які відбуваються у вітчизняному підприємництві у бік посилення соціальної
відповідальності бізнесу. |
---|