Специфіка фольклоризації інструментальної музики композиторами Донеччини
У статті послідовно розглядається проблема використання музичного фольклору композиторами Європи, де, з ХVІІ сторіччя відбувається процес становлення національних музичних культур. На історичному тлі різноманітних форм звертання до фольклору українськими композиторами, акцент робиться на специфіці ф...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55716 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Специфіка фольклоризації інструментальної музики композиторами Донеччини / О.В. Шаповалова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 210. — С. 128-131. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті послідовно розглядається проблема використання музичного фольклору композиторами Європи, де, з ХVІІ сторіччя відбувається процес становлення національних музичних культур. На історичному тлі різноманітних форм звертання до фольклору українськими композиторами, акцент робиться на специфіці фольклоризації інструментальної музики композиторами Донецької обласної організації композиторів Національної спілки композиторів України, яка полягає у спробах звертання як до українського національного фольклору, так і до музичного фольклору інших народів. |
---|