Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу
Мета статті – дослідження сутності бенчмаркінгу в контексті формування потенціалу підприємства.
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55781 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу / Я.Р. Ярема // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 115-117. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-55781 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-557812014-02-10T03:24:46Z Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу Ярема, Я.Р. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті – дослідження сутності бенчмаркінгу в контексті формування потенціалу підприємства. 2012 Article Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу / Я.Р. Ярема // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 115-117. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55781 65.014 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Ярема, Я.Р. Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу Культура народов Причерноморья |
description |
Мета статті – дослідження сутності бенчмаркінгу в контексті формування потенціалу підприємства. |
format |
Article |
author |
Ярема, Я.Р. |
author_facet |
Ярема, Я.Р. |
author_sort |
Ярема, Я.Р. |
title |
Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу |
title_short |
Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу |
title_full |
Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу |
title_fullStr |
Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу |
title_full_unstemmed |
Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу |
title_sort |
розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55781 |
citation_txt |
Розвиток потенціалу підприємств на основі бенчмаркінгу / Я.Р. Ярема // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 115-117. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT âremaâr rozvitokpotencíalupídpriêmstvnaosnovíbenčmarkíngu |
first_indexed |
2023-10-18T18:26:04Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:26:04Z |
_version_ |
1796144202740924416 |