Swot-аналіз у контексті розробки бренду міста Луганська

Метою дослідження є проведення SWOT-аналізу міста Луганська у контексті розробки бренду.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Кобиляцький, О.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55793
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Swot-аналіз у контексті розробки бренду міста Луганська / О.П. Кобиляцький // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 58-60. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Метою дослідження є проведення SWOT-аналізу міста Луганська у контексті розробки бренду.