Тілесність у постмодерній жіночій прозі (О. Токарчук, О. Забужко)
На противагу класиці, що надавала першорядного значення духу, постмодернізм з властивим йому переосмиленням досвіду Ф.Ніцше, С.К’єркегора, Ф.Кафки та ін. і загальною сексуалізацією теоретичної та естетичної думки акцентує на фіксованій через жест «тілесній мові»....
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2012 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55884 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Тілесність у постмодерній жіночій прозі (О. Токарчук, О. Забужко) / Л.О. Брега // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 225. — С. 104-105. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | На противагу класиці, що надавала першорядного значення духу, постмодернізм з властивим йому
переосмиленням досвіду Ф.Ніцше, С.К’єркегора, Ф.Кафки та ін. і загальною сексуалізацією теоретичної та
естетичної думки акцентує на фіксованій через жест «тілесній мові». |
---|