Філософсько-освітні парадигми та проблеми самореалізації особистості
Метою статті є розгляд філософсько-освітніх парадигм та сучасних підходів до процесу самореалізації особистості в інформаційно-освітньому просторі, дослідження найбільш ефективних засобів і методів освіти людини, здатної до безперервних процесів самоактуалізації, творчого саморозвитку і самореалізац...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Ватковська, М.Г. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56087 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Філософсько-освітні парадигми та проблеми самореалізації особистості / М.Г. Ватковська // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 120-122. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Ключові компетентності як філософсько-освітній ресурс розвитку особистості
за авторством: Ватковська, М.Г.
Опубліковано: (2012) -
Філософсько-освітні рецепції людиномірності сучасного наукового знання
за авторством: Тараненко, Г.Г.
Опубліковано: (2012) -
Система освіти та її вплив на становлення самореалізованої особистості
за авторством: Ватковська, М.Г.
Опубліковано: (2012) -
Розвиток естетичних потреб в процесі інкультурації особистості студента
за авторством: Складановська, М.Г.
Опубліковано: (2011) -
Антропологічні традиції вітчизняної етнопедагогіки: філософсько-освітній аналіз
за авторством: Семікін, М.О.
Опубліковано: (2012)