Філософсько-освітні парадигми та проблеми самореалізації особистості

Метою статті є розгляд філософсько-освітніх парадигм та сучасних підходів до процесу самореалізації особистості в інформаційно-освітньому просторі, дослідження найбільш ефективних засобів і методів освіти людини, здатної до безперервних процесів самоактуалізації, творчого саморозвитку і самореалізац...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2011
Автор: Ватковська, М.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56087
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Філософсько-освітні парадигми та проблеми самореалізації особистості / М.Г. Ватковська // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 120-122. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси