Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання

У статті описано інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань, який базується на моделі, в основі якої лежать елементи теорії графів та квантування знань. Застосування розробленого механізму дає змогу ор...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Федорук, П.І., Пікуляк, М.В., Дутчак, М.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Назва видання:Штучний інтелект
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56852
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання / П.І. Федорук, М.В. Пікуляк, М.С. Дутчак // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 668-678. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-56852
record_format dspace
spelling irk-123456789-568522014-02-27T03:01:29Z Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання Федорук, П.І. Пікуляк, М.В. Дутчак, М.С. Обучающие и экспертные системы У статті описано інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань, який базується на моделі, в основі якої лежать елементи теорії графів та квантування знань. Застосування розробленого механізму дає змогу організувати процес навчання відповідно до рівня знань, швидкості проходження, якості засвоєння навчального матеріалу та інших індивідуальних параметрів тих, хто навчається. В статье описан интеллектуальный механизм построения индивидуальной учебной траектории в адаптивных системах дистанционного обучения и контроля знаний, который базируется на модели, в основе которой лежат элементы теории графов и квантования знаний. Разработанный механизм позволяет организовать процесс обучения в соответствии с уровнем знаний, скорости прохождения, качества усвоения учебного материала и других индивидуальных параметров обучающихся. The article reveals the intellectual mechanism of individual learning trajectory construction in adaptive systems of distance learning and knowledge control which is based on the model, the basis of which consist of graph theories and knowledge quantification. The use of the developed mechanism makes it possible to organize the process of learning in accordance with the knowledge level, speed of task fulfilling, quality of learning material mastering and other individual parameters of learners. 2010 Article Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання / П.І. Федорук, М.В. Пікуляк, М.С. Дутчак // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 668-678. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56852 004.416.3:004.85 uk Штучний інтелект Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Обучающие и экспертные системы
Обучающие и экспертные системы
spellingShingle Обучающие и экспертные системы
Обучающие и экспертные системы
Федорук, П.І.
Пікуляк, М.В.
Дутчак, М.С.
Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання
Штучний інтелект
description У статті описано інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань, який базується на моделі, в основі якої лежать елементи теорії графів та квантування знань. Застосування розробленого механізму дає змогу організувати процес навчання відповідно до рівня знань, швидкості проходження, якості засвоєння навчального матеріалу та інших індивідуальних параметрів тих, хто навчається.
format Article
author Федорук, П.І.
Пікуляк, М.В.
Дутчак, М.С.
author_facet Федорук, П.І.
Пікуляк, М.В.
Дутчак, М.С.
author_sort Федорук, П.І.
title Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання
title_short Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання
title_full Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання
title_fullStr Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання
title_full_unstemmed Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання
title_sort інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2010
topic_facet Обучающие и экспертные системы
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56852
citation_txt Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання / П.І. Федорук, М.В. Пікуляк, М.С. Дутчак // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 668-678. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Штучний інтелект
work_keys_str_mv AT fedorukpí íntelektualʹnijmehanízmpobudoviíndivídualʹnoínavčalʹnoítraêktoríívadaptivnihsistemahdistancíjnogonavčannâ
AT píkulâkmv íntelektualʹnijmehanízmpobudoviíndivídualʹnoínavčalʹnoítraêktoríívadaptivnihsistemahdistancíjnogonavčannâ
AT dutčakms íntelektualʹnijmehanízmpobudoviíndivídualʹnoínavčalʹnoítraêktoríívadaptivnihsistemahdistancíjnogonavčannâ
first_indexed 2023-10-18T18:28:29Z
last_indexed 2023-10-18T18:28:29Z
_version_ 1796144309624373248