2025-02-23T15:30:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-57167%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:30:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-57167%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:30:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T15:30:23-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Дослідження невідповідності шкали акустичної та лінгвістичної моделей розпізнавання злитого українського мовлення
У статті описується розробка експериментальної системи перетворення мовленнєвого сигналу на текст, що складається як зі слів, так і з субслівних елементів. Велику увагу приділено вибору навчальної вибірки для оцінки параметрів акустичної моделі розпізнавання. Зокрема розглядалися такі варіанти: моде...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2012
|
Series: | Штучний інтелект |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57167 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті описується розробка експериментальної системи перетворення мовленнєвого сигналу на текст, що складається як зі слів, так і з субслівних елементів. Велику увагу приділено вибору навчальної вибірки для оцінки параметрів акустичної моделі розпізнавання. Зокрема розглядалися такі варіанти: модель, побудована лише на злитому мовленні; модель, що об’єднує злите мовлення та ізольовані слова;
модель, що не враховує наголошеність голосних; та модель, що враховує наголошеність лише голосних «и» та «е». Проводиться оцінка параметрів акустичної моделі на основі однодикторного мовленнєвого корпусу. Вибираються коефіцієнти, які компенсують невідповідності шкали акустичної та лінгвістичної складової моделі розпізнавання. Наводяться результати експериментальних досліджень. |
---|