Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов

При обстеженні 160 машиністів магістральних локомотивів, які мали різний стаж праці, було показано, що мала місце двохфазна реакція гіпоталамо-нейрогіпофізарної системи (із мінімумом при стажі праці від 14 до 17 та від 30 до 34 років). Рівень катехоламінів планомірно підвищувався із збільшенням с...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Луцкий, И.С., Зяблицев, С.В., Чернобривцев, П.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Таврический медико-биологический вестник
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57513
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов / И.С. Луцкий, С.В. Зяблицев, П.А. Чернобривцев // Таврический медико-биологический вестник. — 2012. — Т. 15, № 3, ч. 2 (59). — С. 166-169. — Бібліогр.: 12 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-57513
record_format dspace
spelling irk-123456789-575132014-03-11T03:01:20Z Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов Луцкий, И.С. Зяблицев, С.В. Чернобривцев, П.А. Оригинальные статьи При обстеженні 160 машиністів магістральних локомотивів, які мали різний стаж праці, було показано, що мала місце двохфазна реакція гіпоталамо-нейрогіпофізарної системи (із мінімумом при стажі праці від 14 до 17 та від 30 до 34 років). Рівень катехоламінів планомірно підвищувався із збільшенням стажу праці. При невеликому стажі роботи (перші роки) та при стажі більш 10 років мав місце гіперкортицизм. У перші роки гіперкортицизм був обумовлений активацією гіпоталамусу (третинний – стресогенний), а у подальшому – активацією гіпофізу (вторинний). Цій процес мав обумовлювати розвиток стійкої артеріальної гіпертензії у цього контингенту робітників залізно- дорожнього транспорту. At inspection of 160 machinists of the main locomotives which had the various experience of work, it has been shown the diphasic reaction of gipotalamo-neurohypophysial system (with minima took place at length of service from 14 to 17 and from 30 to 34 years). Level of catecholamine’s systematically raised with increase in length of service. At small length of service (the first years) and at an experience more than 10 years the hypercorticism took place. In the first years hypercorticism has been caused by activation of the hypothalamus (tertiary – stressogenus), and in the subsequent – hypophysis activation (secondary). This process could cause development of a proof arterial hypertension in this contingent of workers of the railway transportation. 2012 Article Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов / И.С. Луцкий, С.В. Зяблицев, П.А. Чернобривцев // Таврический медико-биологический вестник. — 2012. — Т. 15, № 3, ч. 2 (59). — С. 166-169. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. 2070-8092 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57513 612.186.6+612.432/.434+616.12-008.331.1:656.2-051 ru Таврический медико-биологический вестник Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Оригинальные статьи
Оригинальные статьи
spellingShingle Оригинальные статьи
Оригинальные статьи
Луцкий, И.С.
Зяблицев, С.В.
Чернобривцев, П.А.
Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов
Таврический медико-биологический вестник
description При обстеженні 160 машиністів магістральних локомотивів, які мали різний стаж праці, було показано, що мала місце двохфазна реакція гіпоталамо-нейрогіпофізарної системи (із мінімумом при стажі праці від 14 до 17 та від 30 до 34 років). Рівень катехоламінів планомірно підвищувався із збільшенням стажу праці. При невеликому стажі роботи (перші роки) та при стажі більш 10 років мав місце гіперкортицизм. У перші роки гіперкортицизм був обумовлений активацією гіпоталамусу (третинний – стресогенний), а у подальшому – активацією гіпофізу (вторинний). Цій процес мав обумовлювати розвиток стійкої артеріальної гіпертензії у цього контингенту робітників залізно- дорожнього транспорту.
format Article
author Луцкий, И.С.
Зяблицев, С.В.
Чернобривцев, П.А.
author_facet Луцкий, И.С.
Зяблицев, С.В.
Чернобривцев, П.А.
author_sort Луцкий, И.С.
title Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов
title_short Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов
title_full Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов
title_fullStr Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов
title_full_unstemmed Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов
title_sort состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2012
topic_facet Оригинальные статьи
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57513
citation_txt Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов / И.С. Луцкий, С.В. Зяблицев, П.А. Чернобривцев // Таврический медико-биологический вестник. — 2012. — Т. 15, № 3, ч. 2 (59). — С. 166-169. — Бібліогр.: 12 назв. — рос.
series Таврический медико-биологический вестник
work_keys_str_mv AT luckijis sostoânienejrogormonalʹnyhregulâtornyhsistemumašinistovmagistralʹnyhlokomotivov
AT zâblicevsv sostoânienejrogormonalʹnyhregulâtornyhsistemumašinistovmagistralʹnyhlokomotivov
AT černobrivcevpa sostoânienejrogormonalʹnyhregulâtornyhsistemumašinistovmagistralʹnyhlokomotivov
first_indexed 2023-10-18T18:30:04Z
last_indexed 2023-10-18T18:30:04Z
_version_ 1796144381175005184