Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов
При обстеженні 160 машиністів магістральних локомотивів, які мали різний стаж праці, було показано, що мала місце двохфазна реакція гіпоталамо-нейрогіпофізарної системи (із мінімумом при стажі праці від 14 до 17 та від 30 до 34 років). Рівень катехоламінів планомірно підвищувався із збільшенням с...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Таврический медико-биологический вестник |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57513 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов / И.С. Луцкий, С.В. Зяблицев, П.А. Чернобривцев // Таврический медико-биологический вестник. — 2012. — Т. 15, № 3, ч. 2 (59). — С. 166-169. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-57513 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-575132014-03-11T03:01:20Z Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов Луцкий, И.С. Зяблицев, С.В. Чернобривцев, П.А. Оригинальные статьи При обстеженні 160 машиністів магістральних локомотивів, які мали різний стаж праці, було показано, що мала місце двохфазна реакція гіпоталамо-нейрогіпофізарної системи (із мінімумом при стажі праці від 14 до 17 та від 30 до 34 років). Рівень катехоламінів планомірно підвищувався із збільшенням стажу праці. При невеликому стажі роботи (перші роки) та при стажі більш 10 років мав місце гіперкортицизм. У перші роки гіперкортицизм був обумовлений активацією гіпоталамусу (третинний – стресогенний), а у подальшому – активацією гіпофізу (вторинний). Цій процес мав обумовлювати розвиток стійкої артеріальної гіпертензії у цього контингенту робітників залізно- дорожнього транспорту. At inspection of 160 machinists of the main locomotives which had the various experience of work, it has been shown the diphasic reaction of gipotalamo-neurohypophysial system (with minima took place at length of service from 14 to 17 and from 30 to 34 years). Level of catecholamine’s systematically raised with increase in length of service. At small length of service (the first years) and at an experience more than 10 years the hypercorticism took place. In the first years hypercorticism has been caused by activation of the hypothalamus (tertiary – stressogenus), and in the subsequent – hypophysis activation (secondary). This process could cause development of a proof arterial hypertension in this contingent of workers of the railway transportation. 2012 Article Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов / И.С. Луцкий, С.В. Зяблицев, П.А. Чернобривцев // Таврический медико-биологический вестник. — 2012. — Т. 15, № 3, ч. 2 (59). — С. 166-169. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. 2070-8092 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57513 612.186.6+612.432/.434+616.12-008.331.1:656.2-051 ru Таврический медико-биологический вестник Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Оригинальные статьи Оригинальные статьи |
spellingShingle |
Оригинальные статьи Оригинальные статьи Луцкий, И.С. Зяблицев, С.В. Чернобривцев, П.А. Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов Таврический медико-биологический вестник |
description |
При обстеженні 160 машиністів магістральних локомотивів, які мали різний стаж праці, було
показано, що мала місце двохфазна реакція гіпоталамо-нейрогіпофізарної системи (із мінімумом при
стажі праці від 14 до 17 та від 30 до 34 років). Рівень катехоламінів планомірно підвищувався із
збільшенням стажу праці. При невеликому стажі роботи (перші роки) та при стажі більш 10 років мав
місце гіперкортицизм. У перші роки гіперкортицизм був обумовлений активацією гіпоталамусу
(третинний – стресогенний), а у подальшому – активацією гіпофізу (вторинний). Цій процес мав
обумовлювати розвиток стійкої артеріальної гіпертензії у цього контингенту робітників залізно-
дорожнього транспорту. |
format |
Article |
author |
Луцкий, И.С. Зяблицев, С.В. Чернобривцев, П.А. |
author_facet |
Луцкий, И.С. Зяблицев, С.В. Чернобривцев, П.А. |
author_sort |
Луцкий, И.С. |
title |
Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов |
title_short |
Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов |
title_full |
Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов |
title_fullStr |
Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов |
title_full_unstemmed |
Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов |
title_sort |
состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Оригинальные статьи |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57513 |
citation_txt |
Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов
магистральных локомотивов / И.С. Луцкий, С.В. Зяблицев, П.А. Чернобривцев // Таврический медико-биологический вестник. — 2012. — Т. 15, № 3, ч. 2 (59). — С. 166-169. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. |
series |
Таврический медико-биологический вестник |
work_keys_str_mv |
AT luckijis sostoânienejrogormonalʹnyhregulâtornyhsistemumašinistovmagistralʹnyhlokomotivov AT zâblicevsv sostoânienejrogormonalʹnyhregulâtornyhsistemumašinistovmagistralʹnyhlokomotivov AT černobrivcevpa sostoânienejrogormonalʹnyhregulâtornyhsistemumašinistovmagistralʹnyhlokomotivov |
first_indexed |
2023-10-18T18:30:04Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:30:04Z |
_version_ |
1796144381175005184 |