Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
У статті досліджено системи навчання, які дозволяють проводити попередню оцінку знань і враховувати індивідуальні підходи до об’єкта навчання. Досліджено моделі і методи адаптивного контролю знань, наведено основні принципи побудови сучасної системи тестування, самотестування і самопідготовки. Запро...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Назва видання: | Штучний інтелект |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58662 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання / О.В. Кравченко, Ж.М. Плакасова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 576-583. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-58662 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-586622014-03-30T04:01:31Z Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання Кравченко, О.В. Плакасова, Ж.М. Обучающие и экспертные системы У статті досліджено системи навчання, які дозволяють проводити попередню оцінку знань і враховувати індивідуальні підходи до об’єкта навчання. Досліджено моделі і методи адаптивного контролю знань, наведено основні принципи побудови сучасної системи тестування, самотестування і самопідготовки. Запропоновано модель адаптивного навчання, яка вміщує програму формування тестів на основі принципу модульного контролю знань. Исследованы системы обучения, которые позволяют проводить предварительную оценку знаний и учитывать индивидуальные подходы к обучаемому. Исследованы модели и методы адаптивного контроля знаний. Приведены основные принципы построения современной системы тестирования, самотестирования и самоподготовки. Предложена модель адаптивного обучения, которая содержит программу формирования тестов на основе принципа модульного контроля знаний. The systems of education, which allow to held a preliminary assessment of knowledge and to take into account the approaches of are studied are studied. The models and methods of adaptive control of knowledge are researched. The basic principles of building a modern system of testing, self-testing and self-study are given. A model of adaptive teachiny, which contains the program’s formation tests, is based on the principle of modular control of knowledge. 2010 Article Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання / О.В. Кравченко, Ж.М. Плакасова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 576-583. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58662 004.89 uk Штучний інтелект Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Обучающие и экспертные системы Обучающие и экспертные системы |
spellingShingle |
Обучающие и экспертные системы Обучающие и экспертные системы Кравченко, О.В. Плакасова, Ж.М. Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання Штучний інтелект |
description |
У статті досліджено системи навчання, які дозволяють проводити попередню оцінку знань і враховувати індивідуальні підходи до об’єкта навчання. Досліджено моделі і методи адаптивного контролю знань, наведено основні принципи побудови сучасної системи тестування, самотестування і самопідготовки. Запропоновано модель адаптивного навчання, яка вміщує програму формування тестів на основі принципу модульного контролю знань. |
format |
Article |
author |
Кравченко, О.В. Плакасова, Ж.М. |
author_facet |
Кравченко, О.В. Плакасова, Ж.М. |
author_sort |
Кравченко, О.В. |
title |
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання |
title_short |
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання |
title_full |
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання |
title_fullStr |
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання |
title_full_unstemmed |
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання |
title_sort |
аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Обучающие и экспертные системы |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58662 |
citation_txt |
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання / О.В. Кравченко, Ж.М. Плакасова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 576-583. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Штучний інтелект |
work_keys_str_mv |
AT kravčenkoov aspektiformuvannâtestívdlâkontrolûznanʹvsistemíadaptivnogonavčannâ AT plakasovažm aspektiformuvannâtestívdlâkontrolûznanʹvsistemíadaptivnogonavčannâ |
first_indexed |
2023-10-18T18:32:40Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:32:40Z |
_version_ |
1796144497204133888 |