Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання

У статті досліджено системи навчання, які дозволяють проводити попередню оцінку знань і враховувати індивідуальні підходи до об’єкта навчання. Досліджено моделі і методи адаптивного контролю знань, наведено основні принципи побудови сучасної системи тестування, самотестування і самопідготовки. Запро...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Кравченко, О.В., Плакасова, Ж.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Назва видання:Штучний інтелект
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58662
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання / О.В. Кравченко, Ж.М. Плакасова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 576-583. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-58662
record_format dspace
spelling irk-123456789-586622014-03-30T04:01:31Z Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання Кравченко, О.В. Плакасова, Ж.М. Обучающие и экспертные системы У статті досліджено системи навчання, які дозволяють проводити попередню оцінку знань і враховувати індивідуальні підходи до об’єкта навчання. Досліджено моделі і методи адаптивного контролю знань, наведено основні принципи побудови сучасної системи тестування, самотестування і самопідготовки. Запропоновано модель адаптивного навчання, яка вміщує програму формування тестів на основі принципу модульного контролю знань. Исследованы системы обучения, которые позволяют проводить предварительную оценку знаний и учитывать индивидуальные подходы к обучаемому. Исследованы модели и методы адаптивного контроля знаний. Приведены основные принципы построения современной системы тестирования, самотестирования и самоподготовки. Предложена модель адаптивного обучения, которая содержит программу формирования тестов на основе принципа модульного контроля знаний. The systems of education, which allow to held a preliminary assessment of knowledge and to take into account the approaches of are studied are studied. The models and methods of adaptive control of knowledge are researched. The basic principles of building a modern system of testing, self-testing and self-study are given. A model of adaptive teachiny, which contains the program’s formation tests, is based on the principle of modular control of knowledge. 2010 Article Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання / О.В. Кравченко, Ж.М. Плакасова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 576-583. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58662 004.89 uk Штучний інтелект Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Обучающие и экспертные системы
Обучающие и экспертные системы
spellingShingle Обучающие и экспертные системы
Обучающие и экспертные системы
Кравченко, О.В.
Плакасова, Ж.М.
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
Штучний інтелект
description У статті досліджено системи навчання, які дозволяють проводити попередню оцінку знань і враховувати індивідуальні підходи до об’єкта навчання. Досліджено моделі і методи адаптивного контролю знань, наведено основні принципи побудови сучасної системи тестування, самотестування і самопідготовки. Запропоновано модель адаптивного навчання, яка вміщує програму формування тестів на основі принципу модульного контролю знань.
format Article
author Кравченко, О.В.
Плакасова, Ж.М.
author_facet Кравченко, О.В.
Плакасова, Ж.М.
author_sort Кравченко, О.В.
title Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
title_short Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
title_full Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
title_fullStr Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
title_full_unstemmed Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
title_sort аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2010
topic_facet Обучающие и экспертные системы
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58662
citation_txt Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання / О.В. Кравченко, Ж.М. Плакасова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 576-583. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Штучний інтелект
work_keys_str_mv AT kravčenkoov aspektiformuvannâtestívdlâkontrolûznanʹvsistemíadaptivnogonavčannâ
AT plakasovažm aspektiformuvannâtestívdlâkontrolûznanʹvsistemíadaptivnogonavčannâ
first_indexed 2023-10-18T18:32:40Z
last_indexed 2023-10-18T18:32:40Z
_version_ 1796144497204133888