Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві....
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України
2009
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-5884 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-58842010-02-10T12:01:11Z Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі Лаврук, В.В. Економіка АПК Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві. General principles of making of innovative policy are formulated in an agrarian sphere. Basic maintenance of problem of marketing approach is certain in agroindustrial production. 2009 Article Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. ХХХХ-0002 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884 336.33:649 uk Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка АПК Економіка АПК |
spellingShingle |
Економіка АПК Економіка АПК Лаврук, В.В. Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі |
description |
Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві. |
format |
Article |
author |
Лаврук, В.В. |
author_facet |
Лаврук, В.В. |
author_sort |
Лаврук, В.В. |
title |
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі |
title_short |
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі |
title_full |
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі |
title_fullStr |
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі |
title_full_unstemmed |
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі |
title_sort |
маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі |
publisher |
Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Економіка АПК |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884 |
citation_txt |
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT lavrukvv marketingovakoncepcíâínnovacíjnoípolítikiagropromislovogorozvitkuukonkurentnomuseredoviŝí |
first_indexed |
2023-10-18T16:33:51Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:33:51Z |
_version_ |
1796139317479866368 |