Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі

Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Лаврук, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-5884
record_format dspace
spelling irk-123456789-58842010-02-10T12:01:11Z Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі Лаврук, В.В. Економіка АПК Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві. General principles of making of innovative policy are formulated in an agrarian sphere. Basic maintenance of problem of marketing approach is certain in agroindustrial production. 2009 Article Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. ХХХХ-0002 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884 336.33:649 uk Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка АПК
Економіка АПК
spellingShingle Економіка АПК
Економіка АПК
Лаврук, В.В.
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
description Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві.
format Article
author Лаврук, В.В.
author_facet Лаврук, В.В.
author_sort Лаврук, В.В.
title Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
title_short Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
title_full Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
title_fullStr Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
title_full_unstemmed Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
title_sort маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
publisher Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України
publishDate 2009
topic_facet Економіка АПК
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884
citation_txt Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT lavrukvv marketingovakoncepcíâínnovacíjnoípolítikiagropromislovogorozvitkuukonkurentnomuseredoviŝí
first_indexed 2023-10-18T16:33:51Z
last_indexed 2023-10-18T16:33:51Z
_version_ 1796139317479866368