Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі
Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві....
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Лаврук, В.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України
2009
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Геосферний підхід як методологічна основа розвитку досліджень регіональної економіки та політики
за авторством: Комірна, В.В.
Опубліковано: (2009) -
Результативність розвитку виноробних підприємств України
за авторством: Олексюк, О.І.
Опубліковано: (2009) -
Бюджетоутворюючі податки та їх вплив на розвиток сільського господарства у Донецькій області
за авторством: Прокопенко, О.А.
Опубліковано: (2009) -
Заходи подолання кризових явищ на макрорівні країни та мікрорівні підприємств
за авторством: Шкільов, О.В.
Опубліковано: (2009) -
Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку
за авторством: Марусей, Т.В.
Опубліковано: (2009)