Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства

Метою даної статті є дослідження питання поєднання процесів формування конкурентних переваг продукції з прискоренням виведення підприємства з періоду нестабільності й забезпечення сталого функціонування в стратегічній перспективі....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Бєлякова, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59110
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / О.В. Бєлякова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 9-11. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-59110
record_format dspace
spelling irk-123456789-591102014-04-07T03:02:05Z Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства Бєлякова, О.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Метою даної статті є дослідження питання поєднання процесів формування конкурентних переваг продукції з прискоренням виведення підприємства з періоду нестабільності й забезпечення сталого функціонування в стратегічній перспективі. 2012 Article Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / О.В. Бєлякова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 9-11. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59110 339.9.012 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Бєлякова, О.В.
Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
Культура народов Причерноморья
description Метою даної статті є дослідження питання поєднання процесів формування конкурентних переваг продукції з прискоренням виведення підприємства з періоду нестабільності й забезпечення сталого функціонування в стратегічній перспективі.
format Article
author Бєлякова, О.В.
author_facet Бєлякова, О.В.
author_sort Бєлякова, О.В.
title Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
title_short Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
title_full Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
title_fullStr Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
title_full_unstemmed Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
title_sort конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2012
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59110
citation_txt Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / О.В. Бєлякова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 9-11. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT bêlâkovaov konkurentospromožnístʹprodukcííâkbazovaskladovarealízacíístrategíčnihcílejpídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T18:33:40Z
last_indexed 2023-10-18T18:33:40Z
_version_ 1796144542371545088