Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки
Мета статті полягає у розгляді ефективних напрямів виходу підприємств на зовнішні ринки.
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59198 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки / Л.В. Михальчук, А.В. Іванісова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 61-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-59198 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-591982014-04-08T03:01:38Z Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки Михальчук, Л.В. Іванісова, А.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті полягає у розгляді ефективних напрямів виходу підприємств на зовнішні ринки. 2012 Article Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки / Л.В. Михальчук, А.В. Іванісова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 61-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59198 339.5 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Михальчук, Л.В. Іванісова, А.В. Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки Культура народов Причерноморья |
description |
Мета статті полягає у розгляді ефективних напрямів виходу підприємств на зовнішні ринки. |
format |
Article |
author |
Михальчук, Л.В. Іванісова, А.В. |
author_facet |
Михальчук, Л.В. Іванісова, А.В. |
author_sort |
Михальчук, Л.В. |
title |
Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки |
title_short |
Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки |
title_full |
Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки |
title_fullStr |
Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки |
title_full_unstemmed |
Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки |
title_sort |
вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59198 |
citation_txt |
Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки / Л.В. Михальчук, А.В. Іванісова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 61-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT mihalʹčuklv vihídvítčiznânihpídpriêmstvnazovníšnírinki AT ívanísovaav vihídvítčiznânihpídpriêmstvnazovníšnírinki |
first_indexed |
2023-10-18T18:33:55Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:33:55Z |
_version_ |
1796144552947482624 |