Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях

У статті розглядається питання про можливість використання геоінформаційних систем (ГІС) з метою підвищення ефективності виборчих кампаній. Пропонується визначення поняття ГІС. Дається перелік наукових центрів на пострадянському просторі, які використовують ГІС на виборах. Визначаються напрями зас...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Дата:2009
Автор: Черкашин, К.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2009
Назва видання:Політичний менеджмент
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59788
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях / К. Черкашин // Політичний менеджмент. — 2009. — № 2(35). — С. 99-111. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-59788
record_format dspace
spelling irk-123456789-597882014-04-11T03:02:58Z Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях Черкашин, К. Інформаційне суспільство У статті розглядається питання про можливість використання геоінформаційних систем (ГІС) з метою підвищення ефективності виборчих кампаній. Пропонується визначення поняття ГІС. Дається перелік наукових центрів на пострадянському просторі, які використовують ГІС на виборах. Визначаються напрями застосування цих систем у виборчих кампаніях: „цільова робота” на територіях, оцінка ступеня успішності політичної сили на конкретній території, боротьба з фальшуванням підсумків голосування. Звертається увага на основні проблеми використання ГІС у виборчих кампаніях (неточність електронних карт, значні витрати часу і коштів тощо). Пропонуються шляхи їх вирішення. 2009 Article Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях / К. Черкашин // Політичний менеджмент. — 2009. — № 2(35). — С. 99-111. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59788 uk Політичний менеджмент Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Інформаційне суспільство
Інформаційне суспільство
spellingShingle Інформаційне суспільство
Інформаційне суспільство
Черкашин, К.
Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях
Політичний менеджмент
description У статті розглядається питання про можливість використання геоінформаційних систем (ГІС) з метою підвищення ефективності виборчих кампаній. Пропонується визначення поняття ГІС. Дається перелік наукових центрів на пострадянському просторі, які використовують ГІС на виборах. Визначаються напрями застосування цих систем у виборчих кампаніях: „цільова робота” на територіях, оцінка ступеня успішності політичної сили на конкретній території, боротьба з фальшуванням підсумків голосування. Звертається увага на основні проблеми використання ГІС у виборчих кампаніях (неточність електронних карт, значні витрати часу і коштів тощо). Пропонуються шляхи їх вирішення.
format Article
author Черкашин, К.
author_facet Черкашин, К.
author_sort Черкашин, К.
title Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях
title_short Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях
title_full Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях
title_fullStr Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях
title_full_unstemmed Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях
title_sort використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2009
topic_facet Інформаційне суспільство
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59788
citation_txt Використання геоінформаційних систем у виборчих кампаніях / К. Черкашин // Політичний менеджмент. — 2009. — № 2(35). — С. 99-111. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.
series Політичний менеджмент
work_keys_str_mv AT čerkašink vikoristannâgeoínformacíjnihsistemuviborčihkampaníâh
first_indexed 2023-10-18T18:35:14Z
last_indexed 2023-10-18T18:35:14Z
_version_ 1796144614322733056