Інформаційно-комунікаційні технології як складова парламентських виборів
Стаття присвячена аналізу використання інформаційно-комунікаційних технологій у ході виборчих кампаній в Україні. Автор доходить висновку, що, незважаючи на великий арсенал наявних інформаційно-комунікаційних ресурсів, рівень комунікаційної ефективності політичних сил залишається недостатнім. Абсолю...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Дузь, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2009
|
Назва видання: | Політичний менеджмент |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59803 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інформаційно-комунікаційні технології як складова парламентських виборів / О. Дузь // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 153-163. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
за авторством: Терещук, В.
Опубліковано: (2009) -
Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість
за авторством: Нальотов, А.
Опубліковано: (2007) -
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
за авторством: Шпортько, О.
Опубліковано: (2007) -
Методи соціально-психологічного впливу на електорат
за авторством: Кочубей, Л.
Опубліковано: (2004) -
Проблеми дослідження електорального простору. Методологічний контекст
за авторством: Кочубей, Л.
Опубліковано: (2005)