Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника...
Збережено в:
Видавець: | Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
---|---|
Дата: | 2009 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2009
|
Назва видання: | Політичний менеджмент |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59812 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 112-119. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-59812 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-598122014-04-11T03:03:14Z Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика Акайомова, А. Політичні інститути і процеси Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Отже жодній державі не байдуже, якими в уяві міжнародної спільноти постають її політичні лідери, політичні партії та інші суб'єкти її політики. Загальновизнано, що імідж може формуватися стихійно, але в сучасних умовах це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу. 2009 Article Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 112-119. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59812 uk Політичний менеджмент Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Політичні інститути і процеси Політичні інститути і процеси |
spellingShingle |
Політичні інститути і процеси Політичні інститути і процеси Акайомова, А. Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика Політичний менеджмент |
description |
Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Отже жодній державі не байдуже, якими в уяві міжнародної спільноти постають її політичні лідери, політичні партії та інші суб'єкти
її політики. Загальновизнано, що імідж може формуватися стихійно, але в сучасних умовах це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу. |
format |
Article |
author |
Акайомова, А. |
author_facet |
Акайомова, А. |
author_sort |
Акайомова, А. |
title |
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика |
title_short |
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика |
title_full |
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика |
title_fullStr |
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика |
title_full_unstemmed |
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика |
title_sort |
маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика |
publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Політичні інститути і процеси |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59812 |
citation_txt |
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 112-119. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Політичний менеджмент |
work_keys_str_mv |
AT akajomovaa marketingovípídhodidoformuvannâuspíšnogoímídžupolítika |
first_indexed |
2023-10-18T18:35:18Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:35:18Z |
_version_ |
1796144616860286976 |