Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика

Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Дата:2009
Автор: Акайомова, А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2009
Назва видання:Політичний менеджмент
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59812
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 112-119. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-59812
record_format dspace
spelling irk-123456789-598122014-04-11T03:03:14Z Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика Акайомова, А. Політичні інститути і процеси Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Отже жодній державі не байдуже, якими в уяві міжнародної спільноти постають її політичні лідери, політичні партії та інші суб'єкти її політики. Загальновизнано, що імідж може формуватися стихійно, але в сучасних умовах це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу. 2009 Article Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 112-119. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59812 uk Політичний менеджмент Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Політичні інститути і процеси
Політичні інститути і процеси
spellingShingle Політичні інститути і процеси
Політичні інститути і процеси
Акайомова, А.
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
Політичний менеджмент
description Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Отже жодній державі не байдуже, якими в уяві міжнародної спільноти постають її політичні лідери, політичні партії та інші суб'єкти її політики. Загальновизнано, що імідж може формуватися стихійно, але в сучасних умовах це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу.
format Article
author Акайомова, А.
author_facet Акайомова, А.
author_sort Акайомова, А.
title Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
title_short Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
title_full Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
title_fullStr Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
title_full_unstemmed Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
title_sort маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2009
topic_facet Політичні інститути і процеси
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59812
citation_txt Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 112-119. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Політичний менеджмент
work_keys_str_mv AT akajomovaa marketingovípídhodidoformuvannâuspíšnogoímídžupolítika
first_indexed 2023-10-18T18:35:18Z
last_indexed 2023-10-18T18:35:18Z
_version_ 1796144616860286976